Повернення та обмін товарів
Якщо у вас виникла проблема і ви хочете повернути або обміняти тотвар, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист з електронної адреси, що використовувалася для оформлення замовлення, на електронну адресу belle@bellebio.com.ua.
Закон “Про захист прав споживачів“
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 “Про реалізацію окремих положень Закону України” Про захист прав споживачів» ” затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну / поверненню:
• предмети особистої гігієни,
• парфюмерно-косметичні вироби,
• товари в аерозольній упаковці.
Як можна повернути
Ми готові піти вам назустріч, тому Ви можете повернути товар протягом 2х днів, якщо:
• отримали товар неналежної якості,
• вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки),
• товар не був у вжитку і не має слідів використання,
• товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка,
• товар саме той, який був проданий нашим магазином.
Процедура обміну або повернення товару
Для обміну або повернення зв’яжіться з нами за електронною адресою belle@bellebio.com.ua або телефону, вказаним внизу головної стотрінки, або заповніть контактну форму, натиснувши на конверт у шапці або у кінці сайту на головній сторінці.
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 3 робочих днів після отримання повернутого Товару на склад.
Ми рекомендуємо
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку в присутності співробітника Нової Пошти/пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Претензії за зовнішнім виглядом приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті/пункті самовивозу.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур’єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.
Якщо ви все ж таки хочете повернути новий нерозпакований товар, це можливо. Ми повернемо вам гроші за товар на банківський рахунок, але кошти Нової пошти будуть сплачені вами.